carolinesmittenberg.reismee.nl

Tentamen Hongaars

Vandaag had ik mijn tentamen Hongaars.

Ik had alle getallen zitten te oefenen, want Peter Kiss (de docent) had gezegd dat hij getallen zou voorlezen en die zouden wij dan op moeten schrijven. Natuurlijk werden de getallen helemaal niet gevraagd (ik begrijp ook niet waarom ik daar verbaasd om was, niets gaat hier zoals ze je van te voren vertellen), maar schreef hij in plaats daarvan 9 zinnen op het bord. 2 zinnen in het Engels en de rest in het Hongaars en dat moesten wij vertalen. We mochten onze aantekenen er bij houden en konden met elkaar overleggen. Peter ging na een tijdje zelfs naar de kantine om even wat eten te halen.

Toen hij weer terug kwam konden we in de rij gaan staan zodat hij ons werk kon controleren. Iedereen had natuurlijk overal hetzelfde opgeschreven, dus dat ging redelijk snel. Ik kreeg een 4 in plaats van een 5 omdat ik niet elke week naar de les was geweest. Nou en dat was 't.

Inmiddels heb ik al 3 vakken afgesloten. Hongaars een 4, Creative Planning een 5 en Business Games ook een 5. Ik moet alleen nog bij de andere docenten langs om hun handtekening te halen en dan ben ik daar ook weer vanaf.

Laughing

Ja, Kees, je hoeft niet slim te zijn om hier te studeren

Wink

'HBO-onwaardig' is een term die je hier zeker kunt toepassen..

Reacties

Reacties

Sarieke

Maar goed dat je niet al te veel tijd aan leren had besteed ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!