carolinesmittenberg.reismee.nl

kort berichtje

Even een kort berichtje om te laten weten dat alles goed gaat

Wink

Heb het heel erg druk met school. Had vandaag een presentatie, die van business games waar ik aan moest werken toen ome Teun en Ieke hier waren, en daar hebben we een 5 voor gekregen. Dat is het hoogste wat je hier kunt halen.
Morgen heb ik een andere presentatie en daar moet ik nu nog aan werken, dus dat ga ik nu snel afmaken en dan ga ik weer lekker slapen.

Oh ja, ik heb m'n 'profiel' aangepast en daar kun je nu zien hoe lang 't nog duurt voordat ik terug kom. Morgen ga ik proberen alle e-mails van iedereen te beantwoorden!!

Reacties

Reacties

Jaap

Hoi Caroline, leuk dat het een goed cijfer is.
Dacht eerst een 5, niet zo best. Maar het hoogste wat je kunt krijgen is natuurlijk prima. Succes met je volgende presentatie.

Caroline

Hoi pap,

Mijn andere presentatie ging ook goed, hoor! De docent was erg blij met ons zei ze.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!