carolinesmittenberg.reismee.nl

Gezocht: mijn stem!

Ja, jullie lezen 't goed. Ik ben m'n stem kwijt.. en aangezien jullie allemaal weten dat praten mijn hobby is, begrijpen jullie natuurlijk dat het best wel een kwelling is!

Frown

Maandag ben ik natuurlijk braaf naar de les geweest en toen was er nog niks aan de hand. Ok, ik was een beetje verkouden en moe van het actieve weekend. Moest ook wel hoesten, maar verder ging het eigenlijk prima. Omdat ik dus wat moe was ben ik -heel verstandig- 's middags naar bed gegaan, zodat ik weer gezellig mee kon doen aan de Party Monday. Er was voordrinken bij de Duitse jongens, want die hadden visite van vrienden. Na het voordrinken zijn we weer naar Morrison's geweest, maar ik vond het niet zo leuk, dus ik ben vroeg naar huis gegaan. Ik lag gewoon om half 4 al in bed!

Toch is er toen iets mis gegaan want toen ik vanmorgen wakker werd was m'n stem verdwenen. En toen Jeremy me vanmiddag belde om te zeggen dat 'ie later zou komen, heeft 'ie gewoon opgehangen, want hij kon me niet verstaan. Jeremy en ik gaan met een andere faculteit mee naar Eger. Die faculteit heeft een Xchange Office -zo heet dat- en die organiseren allemaal leuke tripjes. Mijn faculteit heeft dat niet, dus we hebben gevraagd of we met hun mee mochten. Dat mocht, dus we zijn vandaag gaan betalen. Helaas ligt de faculteit een beetje aan de andere kant van de stad, dus we hebben er een uur overgedaan om daar te komen. Vervolgens waren we 3 minuten binnen en konden we weer terug..Het is best saai om een uur met iemand te reizen als je niks kan zeggen. Gelukkig had ik het verhaal van Jeremy z'n laatste date nog niet gehoord, dus dat heeft 'ie me uitgebreid verteld.

Ik ben trouwens net terug van de bioscoop. Samen met Marie, Camille en Christel ben ik naar de film Black Swan geweest. Ik vond 't een beetje raar verhaal -thrillers snap nu eenmaal nooit helemaal- maar hij was wel leuk. Nu drink ik een warm theetje en ga ik lekker slapen. Wie weet is m'n stem morgen dan weer terug!

Reacties

Reacties

Soraya

Ik hoop voor je dat je je stem snel weer terug hebt! Want Caro & Niet praten werkt niet echt lekker, haha!

Fijne dag voor vandaag!

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!