carolinesmittenberg.reismee.nl

Pizza!!

Het was een druk dagje vandaag! Papa en mama zijn vanmorgen vroeg op stap gegaan om een wandeling te maken en ik ben naar school geweest. Ik had besloten dat ik het 'andere' gebouw niet kon vinden en dus heb ik om 13 uur papa gebeld. We hadden afgesproken bij de Elizabethbrug, maar dat was niet echt een succes. Ik zat namelijk op de brug te wachten en papa en mama bij een bushalte voor de brug. Even heen en weer bellen en toen is het goed gekomen. Voor alle volgende bezoekers: We spreken alleen op duidelijke plekken af. Mijn billen waren bijna afgevroren terwijl ik -voor niks- zat te wachten

Wink
Haha, nee zo erg was het niet, maar ik geloof dat we elkaar 20 min eerder hadden kunnen ontmoeten als we duidelijker afgesproken hadden.

Toen we elkaar gevonden hadden, zijn we met de tram naar de Kettingbrug gegaan, deze over gestoken en met de kabelbaan de heuvel opgegaan. Dit had ik met Liesbeth ook gedaan en zelfs papa vond het leuk! Vandaag was er een staatsbezoek -ofzo- van de Albaanse minister (?) want de Kettingbrug was versiert met Hongaarse en Albaanse vlaggen. Ook het huis van de president was afgesloten en daarom moesten we omlopen om bij de Mátyáskerk te komen. Daar hebben we goulassoep gegeten, de kerk bezocht en het Vissersbastion bekeken. Eigenlijk precies hetzelfde als wat ik met Lies en Kees had gedaan. (zelfs de plek in het restaurant was hetzelfde!)

Daarna zijn we met de bus naar Moskva Tér gegaan en met de tram naar Oktogon. Vanaf daar zijn we naar het Plein van de Helden gelopen. Vervolgens zijn we langs de Onbekende gelopen en hebben we even bij de Széchenyi baden naar binnen gespiekt. Morgen gaan we er echt zwemmen, maar voor vanavond waren we wel weer moe. Daarom zijn we naar mijn huis gegaan en hebben we pizza besteld. Een lekkere grote pizza met een doorsnede van 45 cm, thuisbezorgd voor €8,- En de pizza is nog niet eens helemaal op!

Net heb ik papa en mama weer keurig op de tramhalte afgeleverd en morgen ga ik ze om 10 ophalen bij het hotel. We hebben alweer een druk programma gepland.

Laughing

P.S. Soof; de groetjes terug!

Reacties

Reacties

Lieneke

leuk!! ik wil ook naar de die baden!:P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!