carolinesmittenberg.reismee.nl

Bezoek in Budapest :-)

Yeey!! Papa en mama zijn vanmiddag aangekomen!!

Ik heb ze vanmiddag opgehaald van Ferihegy 2a. Alles ging gelukkig goed en we zijn meteen naar hun hotel gegaan om in te checken. Ze hebben een keurige kamer op de 6e verdieping, meteen tegenover de lift. Het hotel is bij Blaha Lujza Tér en dat is 4 haltes met de tram bij mij vandaan. Perfect wat mij betreft. Ik geloof dat papa en mama het ook wel wat vinden, alleen is de naam Blaha nog wat moeilijk geloof ik.

Na het inchecken in het hotel zijn we even naar mijn huis gegaan om een kopje thee te drinken en om mijn kamer te bekijken natuurlijk. Daarna zijn we gaan eten bij Menza en begon het te sneeuwen! Gelukkig is het natte sneeuw en blijft het alleen op de struiken liggen en niet op de grond. Hopelijk is het morgen wat mooier weer, want ik heb inmiddels begrepen dat mama zoveel dingen wilt bezoeken, dat ik denk dat een week wat kort is. Haha. Maar we gaan 't vanzelf zien!

Morgen moet ik nog even naar school van half 12 tot half 3. Al weet ik niet of ik naar de les ga die tot half 3 duurt. Hongarije is natuurlijk voorzitter van de EU, met als gevolg dat er allerlei conferenties worden gehouden. En die conferenties moeten natuurlijk in mijn school plaats vinden, waardoor ik mijn lessen in een ander gebouw heb. Het is me alleen nog steeds niet duidelijk of mijn les nou ook in een ander gebouw is, of in hetzelfde gebouw. We hebben een mailtje gekregen met de vakken die in het andere gebouw worden gegeven. Probleem is alleen dat alles in het Hongaars is en dat ik dus aan de hand van de code moet zoeken of mijn les er bij staat. Volgende probleem is dat de letters nogal klein zijn en ik de helft dus niet kan lezen. En nee, ik ben niet helemaal achterlijk; het zijn niet gewone bijlagen die je kunt downloaden en vergroten. En het is ook niet getypt, dus ik zou niet weten hoe ik de letters groter kan krijgen. Beetje jammer dus.. Dan maar een wandeling met pap en mam maken!

Reacties

Reacties

Sophia

Leuk hoor! Geniet er maar van en doe de groeten aan papa en mama!!

x
Sophia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!