carolinesmittenberg.reismee.nl

Egy, kettö, három*

Het is al weer 1 maart!
Dat wil zeggen dat ik een maand geleden aankwam in Budapest. Nou, het bevalt me nog steeds hoor! Ondanks het feit dat ik net onder een koude douche vandaan kom..

Undecided
Ik snap 't niet helemaal, maar mijn huisgenoot wilde blijkbaar precies op hetzelfde moment als ik douchen. Hij boven en ik beneden en dat werkt dus duidelijk niet. Ik hoop dat hij ook een koude douche had! Ik stond er echt eerder onder dan hij!

Zo.. gister ben ik naar school geweest. Ik had natuurlijk weer Hongaarse les. Ik blijf er bij; het is echt moeilijk! Ik kan inmiddels van 1 tot 10 tellen en bier en koffie in het Hongaars bestellen en wat mij betreft is dat wel genoeg. Helaas denkt Kiss, Péter (zo heet de docent) daar anders over. Gister heeft hij allerlei telefoonnummers opgelezen en die moesten wij dan opschrijven. Ik had er niet 1 goed! Ik moet nog een beetje oefenen dus.
Na de les ben ik naar de Aldi geweest om tot de conclusie te komen dat ik maar weinig nodig had, dus ik heb ook maar weinig gekocht. Ik vind dat de vleeswaren voor op brood er bij de Aldi nog raarder uitzien dan bij de Kaiser's, dus straks ga ik maar weer naar de Kaiser's voor broodbeleg.

Verder heb ik niet zoveel gedaan gister. Het was natuurlijk party monday, dus ik ben weer uitgeweest. Daarvoor ben ik nog uit eten geweest met Marie, Camille en een vriendin van Camille. We hebben pizza gegeten op de Andrássy Út. Ik had een 4 stagioni met teramisu als toetje. Was lekker hoor.

Nu ga ik verder met huiswerk maken, dan ben ik daar maar klaar mee voor de rest van de week. Oh, en ik had ander brood gevonden bij de Aldi, dus ik ga 'normaal' brood eten als lunch. Daar heb ik zin in!

* één, twee, drie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!