carolinesmittenberg.reismee.nl

Agenda

Hoi allemaal,

Hier probeer ik een soort van agenda te maken om aan te geven wanneer er mensen bij me op visite komen.

2 maart tot 7 maart
Papa en mama

29 maart tot 4 april
Ome Teun en Ieke

6 april tot 11 april
Lieneke

28 april tot 2 of 3 mei
tante Guus

6 tot 9 mei
Sarieke

20 tot 24 mei
Marieke

2 tot 5 juni
Sophia en Edo

Ik verwacht tot ongeveer half juni te blijven (hangt er een beetje vanaf wanneer mijn neefje of nichtje geboren wordt), dus tot die tijd mag iedereen natuurlijk langs komen!!
Houd er alleen rekening mee dat ik af en toe toch echt naar school moet en dat ik ook regelmatig naar een feestje moet

Wink

Reacties

Reacties

Lieneke

geen probleem ik ga wel mee naar je feestjes:P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!