carolinesmittenberg.reismee.nl

Tijdje terug

Zo het is even een tijdje geleden dat ik voor 't laatst wat geschreven heb. Toch wel 4 dagen. Even denken wat ik in de tussentijd heb gedaan..

Dinsdag had ik voor het eerst Business Games. Het was wel interessant, maar toch niet helemaal mijn ding. Het is een vak van de opleiding toerisme en de lerares vraagt dus allemaal dingen die iedereen zou moeten weten, maar waar ik dus geen verstand van heb.. Ik zit in het groepje met Levent en Jeremy. Levent studeert toerisme in Turkije, dus ik hoop dat hij de meeste dingen weet en anders zullen Jeremy en ik goed ons best moeten doen..

Woensdag ben ik met Marie, Christel en Camille naar een pub geweest die Szimpla heet. Het is een 'ruin pub' zoals dat in het Engels heet. Het komt er feitelijk op neer dat het meubilair bestaat uit oude, vaak kapotte, stoelen en tafels. Er staat zelfs een ligbad om in te zitten! Er komen allemaal hele verschillende mensen, maar de muziek is goed en je kunt er gewoon lekker even voor het uitgaan wat drinken.

Donderdag zijn we (Marie, Christel en ik) wezen eten bij Jeremy en Mareike. Jeremy had kip met rijst gemaakt, lekker simpel, maar heel goed te doen. Daarna zijn we weer naar Szimpla geweest, maar nu waren de Duitse jongens er ook. Later zijn we nog uit geweest bij Morrisons 1 en uiteindelijk zijn we bij de Duitse jongens thuis geweest als afterparty. Marie en ik zijn als eerste weggegaan en wij waren om 7 uur bij mij thuis. Jullie begrijpen natuurlijk dat ik gister de hele dag niks heb gedaan. Ik moest weer even bijslapen natuurlijk.

Vanmiddag gaan we een sightseeing tour doen. Georganiseerd door Alejandro de Spanjaard. Ik ben erg benieuwd.. We gaan gewoon met het openbaar vervoer, dus als het niet leuk is, kan ik gewoon de tram weer terug nemen of een andere kant uit. We wilden eerst namelijk met een gids gaan, maar dat vond iedereen te duur. Het leuke van een gids is natuurlijk dat ze wat dingen vertellen en vandaag schijnt het motto te zijn; info kan je op wikipedia opzoeken. Vandaar dat ik er niet zo heel veel zin in heb.. maar goed, we gaan het zien!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!