carolinesmittenberg.reismee.nl

Turkish Delight

Ik ben net terug van het avond eten bij de Turkse meisjes thuis. Ik was samen met Lisa uitgenodigd om daar te komen eten. We kregen kip in een heerlijk sausje, spaghetti met een aubergine sausje en aubergines uit de oven. Bucu en Selenc (zo heten de meisjes) zijn allebei dol op aubergine, vandaar. Na het eten hadden ze Turks Fruit en gewoon fruit voor bij de wijn. Fruit en wijn is best een goede combinatie!

Vandaag ben ik ook de bij Aldi geweest. Ik had van twee mensen een route beschrijving gekregen hoe ik daar moest komen, maar ik begreep ze allebei niet. Uiteindelijk heb ik op google 't goede adres gevonden en ben ik toch bij Aldi geweest. Eigenlijk is het net als de Aldi bij ons, alles is in 't Duits en -gelukkig- is zelfs de supermarkt hetzelfde ingericht. Wat ik wel fijn vind, want in de Kaiser's (de supermarkt waar ik normaal heen ga) is alles een beetje anders ingericht. Ik heb wat geurkaarsen gekocht want die waren in de aanbieding en bovendien rood! Nu heb nog een klein beetje meer kleur in m'n kamer.

Laughing

Morgen ga ik niks posten want dan ben ik in Bratislava. Een retour kaartje van Budapest - Bratislava kost €16,29. Het duurt ongeveer 2,5 uur met de trein en we blijven er een nachtje slapen in een hostel. Ik hoop dat 't mee valt met de kou en ik heb de accu van m'n fototoestel opgeladen. Dus hopelijk heb ik zondag wat mooie foto's om te uploaden.

Nu ga ik snel slapen, want morgen vertrekt de trein om 11 uur. Dus ik moet wel op tijd op het station zijn!

Weltrusten!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!