carolinesmittenberg.reismee.nl

"Every complain is a gift"

Wow, ik ben in shock!

Ik kom net terug van een lecture over Human Resource Management (P&O) en het was echt een drama! De leraar was een oude, dikke man van 78. Geen probleem zou je denken. Nou, hij kwam binnen en zei goedemorgen, maar iedereen was nog bezig met z'n tas uitpakken, waardoor niemand echt heel duidelijk reageerde. Misschien niet zo netjes van ons, maar zijn reactie daarop was ook wel een beetje overdreven! Hij begon keihard te schreeuwen dat hij goedemorgen had gezegd en dat iedereen dat dan terug moest zeggen, want hij was een man van 78 en hij verdiende respect! Wie we wel niet dachten dat we waren dat we zomaar niks terug zeiden.

Vervolgens begon 'ie een heel verhaal over singlebagger en doublebaggers. Singlebaggers zijn mensen die introvert zijn, altijd zeuren, ontevreden en asociaal zijn. Vanuit zijn oogpunt zijn mensen die op de achterste rij zitten Singlebaggers. Ik zat samen met een paar andere Erasmus studenten op de achterste rij.. Doublebaggers zijn extroverte mensen, die heel sociaal en gelukkig zijn, kortom; mensen zoals hij! Als je jezelf aan mensen kunt verkopen dan ben je een Doublebagger.. Hij vertelde later dat 'ie 57 jaar in de commerciele verkoop heeft gewerkt, dus natuurlijk was dat nog een bewijs hoe geweldig de man is.

Later begon hij nog een heel verhaal over dat zijn politieke denkbeelden links zijn en dus niet conservatief zijn, om vervolgens vrouwen te benoemen met 'housewifes' (huisvrouwen, andere vrouwen bestaan er niet). Daarna kwam er een verhaal over de Hongaarse geschiedenis met als eindpunt dat Hongaren niet zo trots op zichzelf hoeven te zijn, want ze waren steeds bezet door andere landen. Inmiddels was ik het nut van de les bijna vergeten, ik dacht immers dat ik daar voor Human Resource Management was, en toen begon hij tegen mij te schreeuwen. Ik had de jongen naast mij een blaadje uit mijn kladblok aangeboden omdat hij zelf alleen kleine blaadjes mee had. Ja, omdat te doen praat je natuurlijk door de man z'n verhaal heen en dat was fout. Ik zei toen dat ik alleen maar aardig wilde zijn en mijn buurman een blaadje aanbood. Waarop hij, de docent, begon te schreeuwen tegen die jongen, omdat hij zonder blaadjes naar de les was gekomen..

Pfft.. ik denk dat ik deze les ook maar niet neem en naar Communication Planning ga.. In ieder geval ga ik nu snel wat eten. Ik heb om 13 uur weer les, Business Ethics, en daarna ga ik met de Franse meisjes schaatsen.

Ciao!

Reacties

Reacties

Soraya

Woooww, dat klinkt echt als 'n ***Les!!
Daar zou ik ook niet meer heen gaan als ik jou was, haha! Wat denkt die man wel niet joh! Tijd voor hem om met pensioen te gaan..

Nog veel succes met de andere lessen! xx

Lieneke

gezellie:P wel interessant om mee te maken! gelukkig hoef je die les niet perse te volgen toch? Business ethics had ik ook en dat vond ik wel leuk:)
Veel plezier met schaatsen!
xx

Sam

LOL. Laat die man, ga naar de leuke lessen.

Have fun xxx

liesbeth

Haha volgens mij wilde hij liever minder studenten in zijn klas en deed hij daarom zo onaardig.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!