carolinesmittenberg.reismee.nl

Dag 3 op school

Ik geloof dat ik gister geschreven had dat ik vroeg naar bed zou gaan. Dat is -natuurlijk- weer niet gelukt, maar het was redelijk vroeg. Ik ben namelijk met Pia bij Kevin en Ciaran (de twee Ierse jongens) film wezen kijken en pizza wezen eten. We hadden de pizza's thuis laten bezorgen en waren €4 pp kwijt inclusief fooi. En wat voor pizza! We hadden 2 pizza's van 45cm genomen, wat echt veels te veel was. We hebben met z'n vieren dus maar 1 pizza opgegeten. En Ieren kunnen best eten hoor! In ieder geval het was gezellig, dus ik had weer een leuk avondje.


Vandaag ben ik weer naar school geweest. Ik zou Politology hebben, maar ik heb 20 min gewacht en toen bleek dat de les niet door ging deze week. Inmiddels is dat les nummer 3 die niet doorgaat en ik ga toch ook al 3 dagen naar school! Gelukkig in de les Cultural Tourism wel door.


De Franse meisjes gingen daar ook heen, dus dat was gezellig. De docent is heel leuk denk ik, maar ze babbelt aan een stuk door en dan verteld ze allemaal grappige anekdotes. Alleen midden in een verhaal begon ze opeens Hongaars te praten en alle mensen in de klas moesten vreselijk lachen, maar wij begrepen er natuurlijk niks van. Toen zei ze weer 2 zinnen in het Engels en ging ze weer door in 't Hongaars. Dat was niet zo leuk. Gelukkig heeft ze 80% van de les wel Engels gesproken. Het is trouwens ook vrij normaal dat docenten te laat komen. Als de docent er na 20 min nog niet is, dan kun je er wel vanuit gaan dat de les niet doorgaat.


Later vanmiddag had ik nog de les Business Games. Die docent was zelfs op tijd en ook heel aardig. We gaan een soort 'spel' spelen waarin we doen alsof we managers van een hotel zijn. We moeten dan aan de hand van allerlei gegevens beslissingen maken om het hotel te verbeteren. Allerlei economische dingen komen er dan aan bod en als je dan je gegevens in een computer invoert zegt hij hoe je er dan voorstaat. Na twee jaar (we doen 1 kwartaal per week) weten we dan of we 't hotel gered hebben of dat 't failliet is gegaan. Dit doe ik samen met Pia, Kevin, Ciaran en Jeremy (Jeremy is Frans).


Vanavond zijn we met z'n allen naar de Ierse pub geweest. We hebben de wedstrijden Engeland - Denemarken, Duitsland - Italië en Schotland - Noord Ierland gezien (de pub had 3 televisie schermen). Het was heel erg gezellig en nu ben ik weer moe, dus ga ik lekker slapen. Morgen heb ik nog 2 lessen en ga ik 's middags waarschijnlijk schaatsen met Marie-Caroline, Camille en Christel (de Franse meisjes van de cultural tourism les).


Welterusten!

Reacties

Reacties

Soraya

Heej Caroo!

Haha, de HHS valt dus wel mee, hoe 't daar allemaal geregeld is! Met al die lessen die niet doorgaan bij jou.

En die pizza klinkt wel lekker hoor! Voor dat geld! Niet te veel eten he, haha.

xxx

Lieneke

en je hebt niet eens de wedstrijd nederland - oostenrijk gezien?:P ik was er gister heengeweest, we hebben gewonnen met 3-1. zou wel tof zijn als je naar de wedstrijd hongarije-nederland kan!
En die business game klinkt wel leuk!
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!