carolinesmittenberg.reismee.nl

Tweede school"dag"

Vandaag ben ik voor de tweede les dag naar school geweest. Omdat ik vannacht pas om half 4 weer thuis was van het feestje, is het me niet gelukt om naar de les van 8 uur te gaan. Ik denk niet dat het erg was, want soms komen de leraren ook niet opdagen. Dat was vanmiddag namelijk het geval; de docent kwam gewoon niet. Na een kwartier wachten zijn we dus maar weggegaan. De les van vanmorgen van 11.40 uur ging gelukkig wel door en daar ben ik dan ook braaf heengeweest.
Het was een les sociologie. Ik vond het heel grappig dat de docent een paar keer zei: 'As we all know Hungary is famous about...' en dan noemde hij iets waar Hongarije dus bekend om is. Alleen de helft van de studenten zijn Erasmus studenten, dus die zaten elkaar steeds gek aan te kijken. Niemand wist bijvoorbeeld dat Hongarije bekent staat om de knoflook.

Tongue out

Omdat de docent van de les van 14.40 uur niet kwam opdagen ben ik even met Pia (ook een Duits meisje) naar Margít eiland geweest. Het is een eiland van 2km lang en het is één groot park. Er lopen veel mensen met honden, van die kleffe verliefde stelletjes en er zijn veel hardlopers. Echt jammer dat m'n sportschoenen niet meer in m'n koffer pasten! Het lijkt me best leuk om daar ook een rondje te rennen af en toe. Vooral als het weer blijft doorzetten zoals het nu is. Vandaag was het al 12 graden in de zon! Het is echt al heerlijk wandelen uit de wind.

Nu ga ik lekker filmpjes kijken in bed en vanavond weer vroeg naar bed. Morgen heb ik Politology. Dus dan moet ik weer goed opletten natuurlijk!

Lieve mama, vandaag heb ik je kaart gekregen! Dankjewel! Ik ben er erg blij mee!
Ik weet niet zeker of 'ie niet al gister was aangekomen, want toen heb ik niet in de brievenbus gekeken. Ik heb namelijk geen sleuteltje van de brievenbus, maar als ik m'n hand er doorheen steek kan ik net alles er uit vissen!

Reacties

Reacties

Casey

Caro ik mis je!!! ik ga al bijna weg... en guess what? in Seou wordt het weer ook steeds beter :)

Wat een goede allemaal trouwens met je lessen! ik hoop dat je uiteindelijk wel allemaal leuke lessen kan volgen, (en dat de leraren op komen dagen!)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!