carolinesmittenberg.reismee.nl

Veilig aangekomen

Nou we zijn veilig aangekomen hoor!

De reis is helemaal goed gegaan en we werden ook keurig opgehaald. Alleen was het niet doorgegeven dat Lies en Kees mee gingen, dus dat was even een verrassing voor die mevrouw die ons kwam ophalen. Gelukkig was het geen probleem, dus zij heeft ons naar mijn 'huis' gebracht.

Ik heb een mooi appartement op de eerste verdieping van een appartementengebouw. Onder het kopje foto's kunnen jullie al de eerste foto's bekijken. Liesbeth heeft zich al een beetje uitgeleefd met foto's maken.

Ik heb 2 huisgenootjes; een jongen en een meisje. Het meisje Aurore komt uit Frankrijk en de jongen Annas (ofzo) komt uit de UK (oorspronkelijk India ofzo). Ik denk dat ze allebei heel aardig zijn, maar ik heb alleen met die jongen even gepraat net. Hij is hier al 3 maanden, maar heeft nog nooit van Goulash gehoord.

Tongue out

We hebben net al een beetje boodschappen gedaan en nu ligt Lies te slapen. Vanavond gaan we Goulash eten en morgen de stad ontdekken!

Reacties

Reacties

Soraya

Heeej caroo!
Gelukkig ben je veilig aangekomen! Je huis/kamer ziet er echt leuk uit! Je kamer is ook lekker groot, als ik 't goed zie.
Hoe kan die jongen nou nooit van Goulash hebben gehoord? .. wat is dat:P hahaha.

Heeel veel plezier & ik lees later wel weer van je!
+ De groetjes van m'n moeder!

papa

Dag meisje, fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
Ook leuke foto's, weten we een beetje hoe je woont.
Wij eten lekker bloemkool en misschien een gehakbal, maar weet dat niet zeker.
Hij schijnt over de tafel te rollen!
De groetjes aan lies en Kees en we wachten op je vervolg verslag.

Teun & Iele

Een goede reis gehad? Je hebt een mooie kamer. Wij zijn benieuwd hoe de goulash zal smaken. Als je pech heb komen we proeven, zoek de beste maar uit.
Tot de volgende keer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!