carolinesmittenberg.reismee.nl

Het is bijna zo ver!

Nog een paar uurtjes en dan is het zover: ik ga naar Hongarije.

Om 5 uur gaat morgenochtend de wekker en het is de bedoeling dat we (Liesbeth, Kees en ik) om 6 uur in de auto zitten richtig Eindhoven. Onze vlucht (W89GCE van Wizzair) moet om 8.35 uur vertrekken uit Eindhoven en om 10.35 uur aankomen in Boedapest. Als het goed is (en daar gaan we maar vanuit) worden we opgehaald en naar mijn kamer gebracht.

Vanaf daar zal ik weer een verhaaltje typen, denk. Alleen al om te proberen of het internet werkt.

Szia (Hongaars voor hallo/tot ziens),

Caroline

Reacties

Reacties

Mariek

Spannend hoor!!!! :p
en hier een reactie dan weet je dat dat dat ook werkt ;)

Sarieke

Héé Caroline!
Goeie reis, daar ga je dan! :D Ik zal je blog in de gaten houden ;)
x

Teun & Ieke

Goede reis de veel plesier. We houden het bij

tante Guus

Fijn dat de reis goed ging en dat Liesbeth en Kees meereisden. Veel succes daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!