carolinesmittenberg.reismee.nl

Kérek szépen egy tejes kávét?*

Gister had ik mijn tweede les Hongaars. Het is wel een hele moeilijke taal, hoor! We zijn begonnen met de werkwoorden 'hebben' en 'zijn'. Verder zijn we bezig met de kleuren, met tellen en -het allerbelangrijkste- met alle dingen die je in de koffie kunt krijgen. Hongarije is een koffie land waar je op elke hoek van de straat koffie kunt afhalen. Bovendien zijn er koffiehuizen waar je heen kan gaan om allerlei soorten koffie te drinken. Ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat ik echt m'n koffie in het Hongaars ga bestellen, want ik ben veels te bang dat ze dan Hongaars gaan terug praten!

Gisteravond ben ik trouwens met de Nederlandse meisjes Esther en Annemy, met Marie-Caroline, Jérémy en Mareike uit eten geweest. Ik had een tafel gereserveerd bij Mensza, daar was ik ook met Lies en Kees. Daarna zijn Marie-Caroline, Esther, Jérémy en ik nog uitgeweest tot een uur of 4. Gelukkig kon ik vanmorgen uitslapen.

Vandaag had ik een test voor Project Management. We hadden de film 'The Corporation' gekeken. Best een indrukwekkende documentaire. Aan de hand van die film moesten we vragen beantwoorde. Vragen zoals 'Welke projecten heb je gezien in de film?' Zulke vragen had ik eigenlijk niet verwacht. Misschien klinkt het dom, omdat het vak project management heet, maar de documentaire is eigenlijk heel boeiend omdat het gaat over hoe bedrijven hun klanten eigenlijk voorliegen over allerlei dingen en alles alleen om de winst draait. Dat ik ondertussen eigenlijk op verschillende projecten had moeten letten, was niet bij me opgekomen. Gelukkig gaat het om extra punten, dus maakt 't niet uit als ik 't niet haal.

Vanmiddag heb ik lekker Boer zoekt vrouw gekeken en nu ga ik weer lekker slapen. Het feestje van vanavong ga ik niet heen, want ik vind de club waar het is niet leuk.
Morgen heb ik Politology en Business Games. Ik ben erg benieuwd hoe Business Games gaat worden want het klonk twee weken geleden nog een beetje vaag. Spannend!

* Ik wil graag een koffie met melk. (keerek seepen edj tejes kaaveet)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!