carolinesmittenberg.reismee.nl

Lazy Friday

Vandaag ben ik weer naar Széchenyi geweest. Dat is hetzelfde zwembad als waar ik met Lies en Kees was. Deze keer was ik met Alejandro, Pia, Jérémy, Kevin en Ciaran geweest. We hebben lekker de hele middag liggen te dobberen. Echt heerlijk! Ik hoopte dat van 't warme water de pijn in mn nek weer weg zou gaan, maar helaas. Ik heb last van m'n nek. Ik denk dat het komt door het weer. Het weer is helemaal omgeslagen en het is weer flink koud. Vandaag is het niet warmer geweest dan 4 graden en het heeft echt de hele dag geregend. Dat was de eerste keer regen sinds ik hier ben en om eerlijk te zijn vond ik 't heerlijk!

Vanmorgen ben ik naar de les Creative Planning geweest. Het is wel leuk eigenlijk! We moeten een filmpje maken en de enige eis is dat het in Budapest moet afspelen. Het onderwerp, de lengte, dat maakt allemaal niks uit. Over twee weken moet ik een onderwerp hebben en een soort script, dus daar moet ik maar eens over na gaan denken.

Gister ben ik na die rare les nog naar een andere les geweest. Die vrouw die die les gaf was echt het tegenovergestelde van die man. Iedereen praatte dwars door dr heen, vooral de Hongaarse studenten, en ze bleef gewoon doorpraten. Ik heb driekwart gemist van wat ze zei, want de praatte nogal zacht en met een redelijk zwaar accent. Ben benieuwd hoe dat volgende week gaat.

Na de les ben ik nog wezen schaatsen met de Franse meisjes. Het was heel erg gezellig en ik was zelfs best goed in schaatsen vergeleken met hen!!

Nu ben ik heel erg moe en ga ik slapen. Morgen zet ik eens lekker niet de wekker en ga dus heerlijk uitslapen! Morgenavond is er weer een feest en daar moet ik natuurlijk bij zijn!

Reacties

Reacties

liesbeth

en waar blijven de nieuwe foto's?
We hebben je toch niet voor niets een fototoestel kado gedaan.

Lieneke

alejandro..;) foto's:P?

Caroline

@ LIesbeth; fototoestel in een zwembad vind ik een slecht idee. Pia heeft in de metro foto's gemaakt, dus ik wacht even tot ze op facebook staan.

@ Lieneke; Alejandro is homo :p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!